naknamamman.webblogg.se

26 år och snart 2 barnsmamma. Blir 15 månader mellan barnen och en bonus son på 9. Här är min vardag.

snart dags för ny garderob

Publicerad 2016-07-07 01:47:59 i

Inte nog med att fläsket på magen inte riktigt tightar till sig efter din förlossning och den är full i ränder. Andra saker ingen pratar om är hur resten av garderoben också sitter skevt.

Dina bröst behöver inte alls bli hängiga tex som man alltid hör. För flera av oss går dom inte ens tillbaka trots att man slutat amma för länge sen! Så plötsligt står man där med Dolly Parton bröstet och säckig mage och undrar varför inga tröjor sitter som man vill längre.

Alla dina jeans man egentligen passar i tittar många av oss på i avsky med ett underliv som kanske helt gått sönder eller iaf kräver tid innan man blir sams med igen.

För att inte prata om underkläder 😂😂 jag tror jag har klittat sönder varenda par av mina trosor jag äger! Pga hemorrojder och uttorkade slemhinnor vill, iaf jag, bara använda mina stora bridget Jones trosor nu i slutet. Man går runt och små kissar på sig halva dagarna för ungen gosar och fluffar upp urinblåsan dygnet runt och dessa flytningar.. Vad är det kroppen utsöndrar egentligen??? Alla trosor blir helt blekta som ser ut som man ägt och användt dom varje dag i flera års tid 😂  

Nej. Snart är det slut på denna galenskap och just trosorna är det första jag tänker inhandla! Stora, sköna och luftiga bomullstrosor ska det vara! Fiffi förtjänar att ha det gött och kunna andas när man äntligen blodet klart och behövt stänga in henne i flera veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela