naknamamman.webblogg.se

26 år och snart 2 barnsmamma. Blir 15 månader mellan barnen och en bonus son på 9. Här är min vardag.

att försöka balansera på kanten

Publicerad 2016-07-07 13:52:24 i

Idag är en dålig dag. Hade så ont i framfogen når jag försökte gå att lägga mig igår att jag ville ställa ner hela bäckenet i en kvarn och mala sönder skiten för att kasta ut det genom fönstret.. somnade till först vid halv 5 imorse.. idag kan jag knappt förflytta mig över huvudtaget och så fort jag sitter känns det som att någon kört upp en kniv i livmoderhalsen och den skall jag lyckas balansera på..

Lyckades krypa ned i badkaret som är alldeles för varmt i hopp om att det släpper lite.. mina vätskefyllda fötter däremot uppskattar ju inte att sitta i det här varma vattnet och jag får inte upp dom över kanten utan att det känns som jag ska gå av på mitten.. snart plockar jag nog ut ungen själv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela